torsdag den 22. november 2012

Indkøb i TIVOLI

Jeg har i dag været i TIVOLI med min datter og mand. Og selvom jeg kan fortælle en masse om hvor hyggeligt det var, så vil jeg i stedet fortælle om et indkøb jeg lavede. (Jeg tror især at Fia vil finde det interessant, men måske også nogle af jer andre.)

I den lille butik "Vivi Gade Design" fandt jeg forskelligt papir som har print af træ og kork.
Jeg synes det er SÅ fedt.
Man kan på den måde lave julepynt som ligner at det er af træ eller kork.

Her har jeg lavet en lidt mere avanceret julestjerne af 12 strimler. Hvis du vil se en vejledning til at folde sådan en stjerne kan du se indlægget HER





Her har jeg lavet en traditionel julestjerne..

Og her en lille buttet origamistjerne. Du kan se hvordan man laver sådan en HER.

Her er de fire forskellige print som er i en pakke. Her kan du se de tre..

Du kan finde mere om printet HER eller tage ind og besøge butikken i TIVOLI.






5 kommentarer:

  1. Genialt. Da jeg først så billedet tænkte jeg "hvordan pokker har hun fået bukket fineren uden det knækkede?" Men det var der jo så en rigtig god forklaring på ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det tænkte jeg også selv da jeg så det i forretningen. MÅTTE simpelthen have det med hjem.

      Slet
  2. Superfin idé, sjovt når klassikere bliver opdateret!

    SvarSlet
  3. Jeg er helt vild med idéen! Det må prøves af. Tak for linket til siden hvor strimlerne kan købes! :D Måske er papirsflet slet ikke så tosset! Tak for din tålmodighed i dag :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt Mie. Godt du fandt ud af det til sidst.

      Slet

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.