mandag den 6. maj 2013

Patchwork af broderi

Jeg er gået i gang med lidt håndsyet patchwork..

Det forskellige stykker er fra alle mulige forskellige gamle duge, lommetørklæder, servieller, bordskånere o.l.



Selve patchworket tager ikke lang tid. Det er forberedelserne INDEN som er den største tidsrøver.

Her er jeg endelig klar med alle mine sekskanter.

Midterstykket er uden motiv da min plan er at der skal sidde et urværk her. Dette stykke er derfor også påstrøget vlieseline.


Bagsiden, efter papstykkerne er blevet fjernet.

Min plan er, at det på en eller anden måde skal blive til et ur, måske.. 
Derfor femtallet..



1 kommentar:

  1. Du er så vild Louise, det må have taget en evighed :)

    SvarSlet

Tak fordi din kommentar.
Selvom jeg ikke altid får svaret, sætter jeg stor pris på alle kommentarer.